اولین و بزرگ‌ترین رالی خانواده با عنوان «کیش بهشت خانواده» شهریورماه برگزار می‌شود.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با هدف ترویج گردشگری ارزان‌قیمت
کیش میزبان بزرگ‌ترین رالی خانوادگی در شهریورماه

اولین و بزرگ‌ترین رالی خانواده با عنوان «کیش بهشت خانواده» شهریورماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کیش میزبان بزرگ‌ترین رالی خانوادگی در شهریورماه
  •  

  محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه را توسعه گردشگری، خصوصاً گردشگری ارزان، قانونمداری و ترویج فرهنگ خانواده محوری عنوان کرد.

وی در تشریح این طرح گفت: طرح اولیه رالی خانواده از سوی معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش ارایه شد؛ حقیقت داستان هم این است که مجموعه دوستان حاضر در منطقه آزاد کیش به دنبال این هستند که امکان مسافرت ارزان برای همه خانواده ها به این جزیره زیبا مهیا شود. طبق محاسبات ما در این طرح سفر به کیش از سفر هموطنان به شمال کشور هم ارزان تر می‌شود. از سوی دیگر ما معتقدیم در شرایط اجتماعی امروزی و مشغله‌های مختلفی که وجود دارد، سفرهای خانوادگی می تواند یک امکان ویژه برای جمع شدن خانواده ها دور هم باشد. شرط حضور در رقابت هم همین خانواده بودن است.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در توضیح نحوه انجام این مسابقه گفت: پروسه کار به این صورت است که با فراخوان اولیه ای که از بیستم مردادماه آغاز شده و تا آخر این ماه نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بعد از این مرحله از دهم تا بیست و هشتم شهریور ماه زمان آغاز حرکت در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان باید خود را به بندر چارک در استان هرمزگان برسانند. در این نقطه با تخفیف ویژه و هزینه ای کم اتومبیل ها به همراه سرنشینان به جزیره کیش منتقل می شوند.

خدایی اضافه کرد: در برگزاری این برنامه سازمان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندهی راهور نیروی انتظامی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان صدا و سیما مشارکت دارند و هر کدام بخشی از کار را به عهده گرفته‌اند.

وی توضیح داد: تامین هزینه سوخت مصرفی با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تا 50 درصد قابل پرداخت می‌باشد. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از خدمات گردشگری و اقامتگاهی بین راهی ( بخشی از محل های اقامتگاهی) با مساعدت اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و جامعه هتل داران استفاده نمایند . طراحی و کارشناسی و وضع مقررات مسابقه را هم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عهده گرفته که خدمات امداد خودرو رایگان هم توسط همین کانون به شرکت کنندگان ارائه می شود.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش توضیح داد: به برنده این رقابت یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و معیار برنده شدن هم رعایت مقررات جشنواره، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و حتی رعایت مسائل زیست محیطی است. همچنین در صورت مساوی بودن امتیاز‌ها برنده به قید قرعه انتخاب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان به سایر تسهیلات درنظر گرفته شده در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: حاضران در این رالی می‌توانند در صورت تمایل سه شب و چهار روز در کمپ فیاک کیش به صورت رایگان اسکان داشته باشند. و یا با استفاده از تخفیف های 40 درصدی در نظر گرفته شده در هتل های این جزیره مرجانی ، اقامت نمایند و همچنین استفاده از سایر فضاهای تفریحی ، کنسرت‌ها ، تورهای شهری و امکانات تفریحی نیز از تسهیلات این رالی می‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 13140574
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7